Cukierek albo psikus?

2013-11-03 19:41

Konbanwa!

Jako że dość dawno nie dodaliśmy nowej aktualki (a nazbierało się tu trochę rozdziałków) dodajemy tą, trochę spóźnioną.
Mamy nadzieję, że nie jesteście na nas źli za opóźnienia przy ich dodawaniu. ^ ^
A tak przy okazji, nie sądzicie, że ten długi weekend był za krótki? -,- 
Jednak, lepsze to niż nic... A od poniedziałku znowu rzeź.
Czy tylko ja mam jutro dwa sprawdziany? -,-
Niestety nie możemy dać Wam cuksów, ale chcielibyśmy, żeby te kilka chapterków osłodziło każdemu z Was koniec tego tygodnia. /Jogurt

 


Pozdrowienia od całej ekipy Hikari!

Komentarze

Mi też

otemo | 2013-11-10

Mi też coś nie działa pobieranie a tyko tamten program.

Re:Mi też

otemo | 2013-11-12

Ps: MOŻNA PROSIĆ O DOWNOLAD 6 ROZDZIAŁU Hirunaka no Ryuusei????????

Re:Re:Mi też

Hikage | 2013-11-19

Problem naprawiony. Można śmiało pobierać. Przepraszam za tak późną wiadomość.

Źle 3

ala | 2013-11-10

Dalej nie działa downolad tylko sam akcelarator - Doczekam się w końcu na jakąś odpowiedź???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

źle 2

ala | 2013-11-08

Ano... Doczekam się na jakąś pomoc?

źle

ala | 2013-11-04

Nie da się pobrać plików?
Prubuje się werżnąć mi na komputer tylko ten głupi program akcelerator.
Wcześniej też zawsze próbował ale po jednym razie zawsze wyskakiwało też ściąganie pliku a teraz wyskakuje tylko i wyłącznie ten gówniany program (oszukańczo pod nazwą pliku) ale ściąga się program bez pliku mangi!!!!

Wstaw nowy komentarz