Aktualka 10.02.2013

2013-02-10 18:58

Konbanwa!

Jako że mieszkam w województwie Opolskim... KOŃCZĄ MI SIĘ FERIE. T^T

Dajcie mi jeszcze chociaż tydzień wolnego. X_X

Łapcie rozdzialiki:

  • Boku wa Ookami - Rozdział 4 - POBIERZ
  • Bokura wa Itsumo - Rozdział 5 - POBIERZ
  • Poprawiony rozdział pierwszy Hirunaka no Ryuusei - POBIERZ
  • Hirunaka no Ryuusei - Rozdział 2 - POBIERZ
  • Hirunaka no Ryuusei - Rozdział 3 - POBIERZ
  • Horimiya NOWE - Rozdział 1 - POBIERZ
  • I love HS - Rozdział 3 - POBIERZ

Nasza typesetterka, Jogurt, od dziś będzie pełniła rolę tłumacza. :3

Życzymy jej powodzenia i chęci do pracy!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nie mogę napatrzeć się na tego małego sierściucha. Aww. Mam fioła na punkcie kotów. *^^*

Komentarze

Dziekuje. ! =^.^=

Cruaute | 2013-02-22

Dziekuje. <333 OO widzę ze tlumaczycie mange Horimiya którą właśnie odkryłam i mi sie strasznie spodobała. :D Ale najbardziej liczę ze nadrobicie Hirunaka no Ryuusei <3

Dzięki

ala | 2013-02-11

Wielkie dzięki za rozdzialiki!!! i GRATULACJE z okazji półrocznicy HIP HIP HURA

A tak apropo co z rozdziałem 2 Hirunaka no Ryuusei ?

Re:Dzięki

Hikage | 2013-02-11

Faktycznie. Przepraszam, ale zapomniałam go dodać. Już poprawiam. :3

Wstaw nowy komentarz